טיפול במערכת העיכול

סינון ומיון ›
תסמונת המעי הרגיש, תחושת נפיחות רבה, גזים ובאופן כללי אי נעימות בבטן, כל אלו ועוד הן תופעות שכיחות מאד, והן יכולות להופיע בכל גיל ובכל שלב בחיים, הן אצל נשים והן אצל גברים. למרות שאין מדובר כאן בתופעות מסכנות חיים, הן יכולות לשבש את חיינו ולפגוע בשגרה היום יומית שלנו באופן משמעותי. בעיות במערכת העיכול מצריכות מענה מתאים ומוטב לדאוג לטפל בהן כמה שיותר מהר הן כדי למנוע את החמרתן והן כדי למנוע את מידת השפעתן על איכות חיינו.
 

מתי נדרש טיפול במערכת העיכול?



כאשר אותן בעיות במערכת העיכול מפריעות לשגרת החיים השלנו ומכבידות עלינו, ישנה חשיבות רבה בקבלת טיפול במערכת העיכול שיעזור להתמודד עם הסיבה בגינה הן הופיעו ועם כל התסמינים הנלווים לכך. התחושות הלא נעימות בבטן, ותפקוד לא תקין של מערכת העיכול, שיכול לבוא לידי ביטוי בתצורות שונות, הן תופעות שחשוב לטפל בהן בהקדם, ואם לא עושים כך הדבר עשוי גם להשפיע על מערכות הגוף האחרות ובמקרים קיצוניים גם לגרום לקשיים של ממש, שלא פשוט וקל לצאת מהם.
 

אילו בעיות אופייניות למערכת העיכול ומצריכות מענה?



בעיות במערכת העיכול יכולות, כאמור, להופיע בכל שלב בחיים וגם בכל גיל. יחד עם זאת, ישנן קבוצות שלהן הדבר מאפיין יותר, בעוד שאת האחרות פחות. למשל, יותר משישים אחוז מהנשים סובלות מנפיחות בבטן, גזים ותחושת חוסר נוחות. יש לכך לא מעט סיבות, כשהראשונה היא אורח חיים לא נכון, מה שמצריך מענה מהיר כדי לשוב ולחוש את הקלילות האהובה, שכולן מעוניינות בה. הסיבות לנפיחות ובאופן כללי להימצאותן של בעיות במערכת העיכול יכולות להיות רבות והן תלויות מאד באדם הסובל מהן. 

כאשר גופנו סופג את המזון במעי הדק לוקחים בכל חלק שלושה גורמים, שבמצב תקין, נמצאים באיזון מלא. מדובר באנזימים, בסיבים ובחיידקים. הסיבים התזונתיים, שכולנו שמענו עליהם, חשובים מאד לבריאותנו ומומלץ לשלב אותם בתזונה היום יומית. הם שומרים על עיכול תקין והכרחיים לשגשוגם של אותם חיידקים טובים (פלורה). כאשר התזונה שלנו לקויה ומבוססת על מזון מתועש שידוע כדל בסיבים תזונתיים, כאשר אנו נוטלים תרופות מסוימות ובעיקר אנטיביוטיקה וגם כאשר אנו נמצאים במצבי סטרס, אותה אוכלוסיית החיידקים הטובים נפגעת, וכך גם המיקרוביום והפלורה. 

הדבר יבוא לידי ביטוי בהפרעות עיכול מכל מיני סוגים, בגזים וגם בנפיחות בבטן. הצטברות של גזים בבטן גם היא תופעה לא נעימה ש"תוקפת" רבים. תפקידו של המעי הגס היא ללכוד את אותן שאריות מזון שאינן נעכלו ולהפוך אותן לפסולת שניתן יהיה להפריש באמצעות הצואה. גם שם, במעי הגס, ישנם חיידקים טובים, האחראיים על תהליך הפירוק במצבים בהם המעי הגס איננו יכול לבצע את תפקידו. הדבר קורה כאשר ישנו חוסר אנזימי בעיכול, בין היתר. במצב כזה, כאשר אותם חיידקים הם אלה שהופכים את אותו מזון לפסולת נוצר תהליך של תסיסה. אחת מתופעות הלוואי של תהליך זה הם אותם גזים בבטן (פחמן דו חמצני ומימן).

התזונה היא חלק חשוב מכך וכשהיא לא תקינה או נכונה, הדבר יכול לבוא לידי בתצורת בעיות במערכת העיכול. ישנם, למשל, מזונות שקשה לעכל אותם. כמו, ירקות ממשפחת המצליבים, סוכר פירות, סוכר חלב (לקטוז) וגם דגנים מלאים. לצד כל זה, ישנן גם בעיות בריאות שונות שיכולות הן עצמן לגרום לתחושת הנפיחות בבטן, כמו IBS, ובמילים אחרות – תסמונת המעי הרגיש. גם במקרים של קנדידה הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בשורה של בעיות הקשורות במערכת העיכול. הקנדידה מלווה, בין היתר, בתחושת עייפות, חולשה בשרירים, תשוקה לממתקים ותסמינים נוספים, ביניהם נפיחות בבטן וגם שינויי מעיים, כמו עצירות או שלשול.  

 

איזה טיפול טבעי מוצע לסובלים מבעיות במערכת העיכול?



טיפול במערכת העיכול יינתן בהתאם לאופי הבעיה וגם הסיבות לה, ולכן אבחון נכון הכרחי כדי לקבל את המענה המתאים. כיום יש מגוון רחב מאד של טיפולים המתאימים לסובלים ולסובלות מבעיות במערכת העיכול, שבחלקם טבעיים לחלוטין. אחת הדרכים להקל על המצב היא על ידי נטילת פרוביוטיקה המסייעת בשיפור תפקודה של מערכת העיכול ובנוסף מונעת גם מצבי חולי שונים ובעיות בריאות לא נעימות, כמו תסמונת המעי הרגיש. תוסף פרוביוטיקה הוא בהחלט פתרון טבעי מצוין, הידוע כמיטיב מאד, וחשוב לבחור כזה המכיל זנים מוכרים שנחקרו ונרשמו.  

מעבר לכך, הוספה של סיבים תזונתיים יכולה גם היא לעזור, שכן, אלה, כאמור, מסייעים לתפקודה התקין של מערכת העיכול. שינוי אורח החיים ובייחוד כאשר הבעיות במערכת העיכול הפכו לעניין שגרתי, הוא בגדר חובה. שינוי כזה יכול לבוא לידי ביטוי על ידי אימוץ תפריט חדש, המכיל את כל הרכיבים החשובים לנו, ומנגד הימנעות מכל מה שמזיק לנו. גם פעילות גופנית חשוב וטובה לנו מאד ובאופן כללי התנהלות שהיא הרבה יותר בריאה. הימנעות ממצבי לחץ יכולה גם היא לעזור, שכן ידוע כי לחץ וחרדות לא תורמים לגוף שלנו וגם פסק זמן מדי פעם ונשימות עמוקות לא יזיקו לכך.  

כאשר מאבחנים כי הסיבה לבעיות במערכת העיכול היא הקנדידה, הטיפול במקרה זה יהיה בשלב הראשון תוספי תזונה וגם שילוב של תזונה נכונה המותאמת במיוחד למצב עצמו. אלה, יחדיו, הכרחיים למי שמחפש טיפול במערכת העיכול שידוע גם כיעיל מאד ואף כזה המסייע בחיזוקה של המערכת החיסונית. בסופו של דבר, מטרתם של הטיפולים היא להחזיר את אותו איזון שאבד למערכת העיכול ולאפשר עיכול תקין נטול בתסמינים לא נעימים. אצלנו, בפריחת השלווה, תמצאו מגוון של פתרונות טבעיים שיעזרו לכם להתמודד עם בעיות שונות במערכת העיכול ועם התסמינים הלא רצויים הנלווים להן, כאלה המשפיעים רבות על איכות החיים. 
תקנון ותנאי שימוש באתר: צליל אסולין פריחת השלווה – מוצרי קוסמטיקה טיפוח וטיפול טבעיים.

התנאים רשומים, מטעמי נוחות, בלשון זכר בלבד ומתייחסים לנשים ולגברים כאחד.
הקדמה
1. אתר: צליל אסולין פריחת השלווה – מוצרי קוסמטיקה טיפוח וטיפול טבעיים.
(להלן "האתר") ח.פ 029613197 הינו אתר על רשת האינטרנט המנהל חנות וירטואלית לציבור הגולשים ברשת האינטרנט בישראל.
2. כל המבצע פעולה כלשהי באתר מצהיר כי הנו מודע לתקנון האתר ולכללי ההשתתפות באתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון ותנאי שימוש אלו.
3. יש לקרוא בעיון את התקנון וכל הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש או רכישה באתר.
4. ברכישה רשאים להשתתף בני 18 ומעלה. ההשתתפות מותנית במסירת פרטים מזהים נכונים (שם, כתובת, טלפון, וכתובת דואר אלקטרוני של הלקוח).
שמירה על פרטיות
5. האתר מתחייב לשמור על סודיות ופרטיות הגולש ולא להעביר פרטים של הלקוח לאף גורם אחר.
המוצרים
6. כל המוצרים המופיעים באתר הינם חדשים וללא פגם. המוצרים מגיעים באריזתם המקורית, אלא אם נכתב אחרת באופן בולט וברור בפרוט המוצר.
7. כל המוצרים המוצעים בחנות הם העושים שימוש בחומרים טבעיים ועדינים ככל האפשר, תוך פירוט מלא של כל הרכיבים הקיימים בהם. יחד עם זאת מאחר וישנם אנשים בעלי רגישויות שונות שלא ניתן לצפות מראש, היצרן והמוכר לא יהיה אחראי במידה והלקוח אלרגי למוצר, לכן על הקונה לוודא לפני מעמד הקנייה על מרכיביי המוצר.
8. הלקוח מודע לכך כי חלק מהמוצרים באתר לא עברו את בדיקות משרד הבריאות בישראל.
9. התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות. ייתכן מקרה בו אותו המוצר יסופק ללקוח באריזה שונה מהמוצג באתר בשל הבדלים באריזות שיש לעיתים במלאי היצרן.

אופן ומועדי אספקת המוצרים
10. משלוחים ישולמו לפי סך ההזמנה הכולל ובהתאם לצורת השילוח המתבקשת. המשלוחים של המוצרים מגיעים או בלוקר, או נקודת איסוף או על-ידי שליח עד הבית. הלקוח יכול לבחור את דרך השילוח הנוחה לו, לתושבי יישובים מרוחקים המשלוח, במידה ובחרתם שליח, יגיע לדואר היישובי/מזכירות.
11. משלוח המוצרים יתבצע ע"י ימי האספקה הכתובים בפירוט של כל מוצר (ימי עסקים) בתוספת ימי שילוח ( 14 ימי עסקים) ממועד ביצוע ההזמנה כאשר יום ההזמנה אינו נחשב בחשבון. זמן האספקה המובטח הינו מיום ביצוע התשלום בפועל, כאשר יום עבודה כולל את ימים א'-ה', לא כולל חגים ומועדים. המוכר עושה כל שביכולתו בכדי לזרז את זמן האספקה.

12. על אף האמור לעיל, הלקוח לא יוכל לדרוש פיצוי במקרה של עיכוב בהגעת המוצר מסיבה שתלויה בחברת השליחויות. המוכר יעשה כל שביכולתו על מנת לזרז ולאתר את המוצר עבור הלקוח.
באם יחלפו 21 ימי עבודה (לפי סעיף 12) והלקוח טרם יקבל את המוצר תהיה זכותו לבטל את הרכישה מבלי לשלם דמי ביטול, או לבקש משלוח מחודש של המוצר.
13. המוכר שומר לעצמו את הזכות שלא לספק מוצר מסוים, במידה שהמוצר אזל במלאי או שחלה טעות במחיר/במפרט. במקרה כזה הלקוח יקבל הודעה על ביטול העסקה תוך 24 שעות מביצועה ויזוכה תוך 24 שעות מקליטתה, באם חויב.
אופן התשלום
14. התשלום הוא באמצעות כרטיסי אשראי שהונפקו על ידי בנק בישראל: ישראכרט, ויזה, מסטרקארד או באמצעות העברה בנקאית או צ'ק או PAYPAL או ביט.
15. החיוב הוא בתשלום אחד אלא אם נבחרה אפשרות התשלומים על ידי הלקוח.
16. הרוכש מצהיר כי הוא מודע לחוקי כרטיסי אשראי ככל שמתייחס ל"רכישה מרחוק" / "רכישה טלפונית ו/או "עסקת אינטרנטית"
מדיניות החזרות וביטולים
17. הלקוח רשאי לבטל הזמנה ובתנאי שהאריזה סגורה והמוצר באותו מצב כפי שנשלח תוך 14 יום מהגעת המשלוח. הלקוח מודע כי יהיה עליו לשלוח את המוצר לכתובת החברה ולשאת בעלויות המשלוח (במקרה שהמוצר כבר נשלח). הזיכוי עבור המוצרים שיוחזרו יהיה מלא למעט דמי המשלוח ובתנאי שהגיע למוכר במצב תקין. הזיכוי יהיה באותו אמצעי תשלום שבו שילם הלקוח
18. על הלקוח לבדוק את המוצר עם קבלתו. במידה שהלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או בשונה ממה שהוזמן, רשאי הלקוח לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, על-ידי יצירת קשר בבקשה לביטול, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981.
19. במקרים אלו הלקוח לא יחויב בעלות המשלוח: אם המוצר הגיע שבור או פגום או בשונה ממה שהוזמן ובמקרה של עיכוב באספקה מעבר ל- 14 ימי עסקים.
זכויות יוצרים
20. עדכון התכנים על-ידי המשתמש צליל אסולין פריחת השלווה – מוצרי קוסמטיקה טיפוח וטיפול טבעיים. מהווה הצהרה והתחייבות מצדו בכך שהוא בעל זכויות היוצרים בתכנים אלו, התכנים הינם תכנים חוקיים ואינם נוגדים את הדין ו/או אסורים על פי כל דין.
קניין רוחני
21. האתר כמו גם כל המידע שבו לרבות עיצוב האתר, קוד האתר, קבצי מדיה לרבות גרפיקות, סרטונים, תמונות, טקסטים, קבצים המוצעים להורדה וכל חומר אחר אשר מוצג באתר שייכים במלואם לאתר הנ"ל ומהווים קניין רוחני בלעדי של אתר צליל אסולין פריחת השלווה – מוצרי קוסמטיקה טיפוח וטיפול טבעיים. ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור כתוב מראש מאתר צליל אסולין פריחת השלווה – מוצרי קוסמטיקה טיפוח וטיפול טבעיים.
22. בנוסף אין להפיץ, להעתיק, לשכפל, לפרסם, לחקות או לעבד פיסות קוד, גרפיקות, סרטונים, סימנים מסחריים או כל מדיה ותוכן אחר מבלי שיש ברשותכם אישור כתוב מראש.
תוכן האתר
23. אנו שואפים לספק לכם את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין לכם בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר.
24. קישורים לאתר חיצוניים אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכם האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמש באתר.
25. התכנים המוצעים באתר הינם בבעלותם הבלעדית של צליל אסולין פריחת השלווה – מוצרי קוסמטיקה טיפוח וטיפול טבעיים. ואין לעשות בהם שימוש אשר נועד את האמור בתקנון זה, למעט במקרים בהם צוין אחרת או במקרים בהם צוין כי זכויות היוצרים שייכים לגוף חיצוני. במקרים אלו יש לבדוק מהם תנאי השימוש בקישור המצורף ולפעול על פי המצוין באתר החיצוני לו שייכים התכנים.
ניהול משתמשים ומבקרים באתר
26. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל משתמש ובין אם על ידי חסימת כתובת הIP של המחשב שלו, כתובת הMACID של המחשב שלו או אפילו בהתאם למדינת המוצא ללא צורך לספק תירוץ אשר מקובל על הגולש.
27. צוות האתר / הנהלת האתר יעשה כל שביכולתו להגן על פרטי המשתמשים הרשומים באתר / מנויים הרשומים באתר. במקרים בהם יעלה בידיו של צד שלישי להשיג גישה למידע מוסכם בזאת כי לגולשים, משתמשים וחברים באתר לה תהה כל תביעה, טענה או דרישה כלפי צוות האתר צליל אסולין פריחת השלווה – מוצרי קוסמטיקה טיפוח וטיפול טבעיים.
גילוי נאות
28. באתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיז (במיוחד עבור משתמשים רשומים ומנויים) ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים וניתוח תנועת הגולש/ים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה.
29. בכל העת ולבד מאשר גולשים המחוברים לאתר המידע הנשמר הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר.
כללי
30. הנהלת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.
31. "הזמנה שמורה": במידה והלקוח בחר בשמירת הזמנה וביצע את ההזמנה מאוחר יותר, המחירים התקפים יהיו אלו המופיעים באתר ביום ביצוע ההזמנה בפועל ולא המחירים שהופיעו בעת ביצוע שמירת ההזמנה. בכל מקרה המחירים המחייבים הם אלו המופיעים ביום ההזמנה בדף המוצר.
32. המוכר רשאי להגביל את כמות הקנייה, על פי שיקול דעתו.
24. לרשות הלקוחות עומד מענה אנושי בטלפון 053-7778788 או במייל zhlilteva@gmail.com
25.מקום השיפוט הייחודי והבלעדי בגין כל עניין הנובע מהשימוש באתר הינו בתי המשפט המוסמכים באזור חיפה.

אנו מאחלים לכם קנייה נעימה ומהנה ומזמינים אתכם ליצור קשר ובכל שאלה או עניין נשמח לעמוד לרשותכם.