blog, בלוג בריאות, מידע וטיפים

קוסמטיקה טבעית אורגנית

קוסמטיקה טבעית אורגנית מבית פריחת השלווה

מוצרי קוסמטיקה הינם מוצרי צריכה בסיסיים כיום. החל מסבוני גוף ושמפו לשיער, דרך קרם פנים וקרם לחות לעור ועד מסכות מיוחדות למניעת התקמטות והזדקנות העור, וכמובן מגוון מוצרי בישום וטואלטיקה. תעשיית הקוסמטיקה הינה תעשיה מפותחת מאוד, מבוקשת מאוד ומלאה בחידושים ללא הרף. ישנו צורך מהותי לוודא כי משתמשים בתכשירי קוסמטיקה בטוחים, כי מוצרים אלו הינם מוצרים הנמצאים במגע ישיר עם העור ללא הרף. 

קוסמטיקה טבעית אורגנית – מה ההבדל בינה לבין קוסמטיקה רגילה

מוצרי הקוסמטיקה כאמור הינם מגוון מוצרים פופולריים הנמצאים בשימוש יום יומי. מוצרי הקוסמטיקה מיוצרים מתמציות של חומרים טבעיים שאליהם מוסיפים בסינתזה ביוכימית מרכיבים כימיים היוצרים בסופו של דבר את המוצר המוגמר. חומרים כימים אלו יכולים להיות חומרים רעילים ומסוכנים ולכן ישנו צורך קריטי לוודא כי המינונים בהם הם ניתנים אינם מסכנים את המשתמשים. ישנו פיקוח של אנשי מקצוע מתחום הביוכימיה המפקחים על הכמויות ותמהיל החומרים בכדי לוודא את בטיחות השימוש במוצרים. למרות זאת, לא מעט אנשים סובלים מרגישויות בעור לכל אותם חומרים כימיים המוכנסים במוצרי הקוסמטיקה. התגובות של העור למגע אותם חומרים משתנה מאדם לאדם, ומה שטוב ונעים לאדם אחד אינו מתאים לאדם אחר, אך מה שבטוח הוא כי חשיפת העור לחומרים כימיים בתדירות יום יומית עלול לגרום לו לבעיות ונזקים לאורך זמן. קוסמטיקה טבעית אורגנית מציעה פתרון מלא לבעיה: מוצרי קוסמטיקה המיוצרים ממרכיבים טבעיים בלבד, מוצרים אלו מתאימים לכל סוגי העור ואינם פוגעים בו.

קוסמטיקה טבעית מותאמת אישית

למוצרי קוסמטיקה טבעית אורגנית יתרון גדול נוסף: ניתן להתאים אישית את סוג הקוסמטיקה בהתאם לסוג העור של המשתמש. כאמור, כל עור מגיב אחרת לכל אחד מסוג החומרים, והיתרון הגדול במוצרי קוסמטיקה טבעית מותאמים אישית שניתן להתאים לכל סוג עור את התכשיר שיגרום לאותו סוג עור להגיב בצורה הטובה ביותר. ישנם מוצרי קוסמטיקה טבעית לפנים, ישנם מוצרי קוסמטיקה טבעית לשיער וישנם מוצרי קוסמטיקה טבעית לשאר הגוף. 

מחפשים מוצרי קוסמטיקה טבעית בהתאמה אישית? מעוניינים במוצרי קוסמטיקה טבעית לפנים? אצלנו ב׳צליל אסולין פריחת השלווה צמחי מרפא׳ תוכלו למצוא מגוון ענק של מוצרי קוסמטיקה טבעית בהתאמה אישית, מוצרים שיתאימו לעור שלכם בצורה מדויקת וישמרו עליו לאורך זמן